Müşeri Soruları
Müşterilerimiz tarafından bizlere sık yöneltilen sorular
Sık sorulan sorular
Sipariş ve Kargo
Teslimat süresi siparişinize ve yerinize göre değişebilir. Ancak genellikle 1-4 gün içerisinde siparişlerinizi ulaştırıyoruz.
İsterseniz ödeme adımında, isterseniz de Menü alanından Hesabım alanına tıklayarak hesap oluşturabilirsiniz.
Hesabım > Adresler > Gönderim Adresi başlığının yanında bulunan Düzenle butonu ile adresinizi güncelleyebilirsiniz.
Hesabım > Siparişler alanından veya sitemizin alt menüsünde Bulunan Sipariş Takibi alanından siparişlerinizin durumunu takip edebilirsiniz.
Evet, müşteri güvenliği bizim için çok önemlidir. Kredi kartı bilgilerinizi korumak için güvenlik önlemleri alıyoruz ve verilerinizi güvende tutmak için endüstri standardı güvenlik protokollerini kullanıyoruz.
Ürünlerimizin fiyatlarına standar vergi fiyatları dahildir, bunun dışında ekstra vergi için bir ödeme talep etmiyoruz.
Sık sorulan sorular
İadeler ve Değişimler
Bunun için iade politikamızın bulunduğu sayfayı ziyaret ederek detaylı bilgi alabilirsiniz.
Sipariş durumunuzu kontrol ederek, hazırlanmayan siparişleriniz için müşteri hizmetlerimize ulaşarak siparişi iptal ettirebilirsiniz.
Bütün sipariş süreçleri uzman personellerimiz tarafından kontrol edildiği için, bozuk ürün gelme şansı bulunmamaktadır. Ancak yinede bir aksilik olur ve bozuk ürün alırsanız, ücretsiz iade edebilirsiniz.
İletişim sayfamızda bulunan Merkez adresimize iadenizi gönderebilirsiniz.
444 7 519 Numaralı çağrı merkezimize ulaşabilirsiniz.
Sipariş durumunu kontrol ederek, siparişinizin kargoya verilip verilmediğini kontrol etmelisiniz, kargoya verilmeyen siparişler için müşteri iletişim merkezimize ulaşarak adresi düzeltebilirsiniz.